Mehmet Elmas - Yürüyorum Hala

0

Author: Mehmet Elmas
Director: Nevfel Uluçay
Beat: Eren Özkaya
Asistant Director: Ziya Patır
Coordination: Emin Furkan Genç 
Mix: Nevfel Uluçay 
Mastering: Eren Özkaya 
Recording. Rhymetown Ses Ve Görüntü Stüdyoları

Sözler 

Peşimde birileri var
Saklanmak için yer arıyorlar
Şşş Farkındalar 
onlarda biliyor farkındalar 
durmadılar bizi dinleyip kulak asmadılar 
memo elinde pitbulllar 
321 hadi kayıt var

Kumar zar düşeş geliyorsa
Ne işi varsa başta kalkta zorluk olsa
Eksik ortam belkisi olmaz
Sınırı koydum affı olmaz
Sorun asıl bence ritmik enerji fazıl 
Yeni çıktım piyasanıza dağıtacam asıl
Takip et belki yaparsın bilek kası

Rapte anatomik sanki çok komik
Boktan beatleri astronomik
Taktik free yaz bak cazip
Tamdik yapıyom jimnastik 
Bana göre tasdiknameni al bas git
Nasıl anlıyorsan anla aslan çek git
Bana kalacak pist tabi 
sana göre geliyor nist demi

Nakarat
Yürüyorum hala yürüyorum hala
Yalın ayak zor koşullarla
Yürüyorum hala yürüyorum hala
Bu yolda yürümeye devam ediyorum hala

Yolum uzun önüm hep çukur 
Nasılsa yolumu bulacam kudur
Sponsora ihtiyacım yok zaten 
sonucu budur diyor memo tamam budur

Biraz daha aç sesi kudur
Lafımda etmem hiçbir kusur
Yaşanan hayatın fragmanı budur 
izle sadece film budur

Kopuyor derin hava biraz serin
Keyfimdeyim buda alın terim
Neşemdeyim küfür etmeyim
Diyom destekleyin beni respercleyim

Geri vites yok tabi
yoluma bakıyorum kanki
Nasıl mı gidiyor izle bakim
Ben rapi yaparım keyfine tabi

Bizi görsen karışır beynin
Yer altı holiganı ben de keyif
Sertti lif bana bekle deme git
Seni yılan kafanı ey git tek pist
Tabi güzel geliyor miss 
Ama birazda endişeliyiz
Bu yüzden mi yolumuz sis
Önümü kesiyor pis hep artis kapris

#mehmetelmas #sıfırbirazad #sıfırbir #sıfırbiradana #sokağınçocukları #azad

Yorum Gönder

0 Yorumlar
* Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.

Teşekkürler

Teşekkürler

Yorum Gönder (0)
Our website uses cookies to enhance your experience. Learn More
Accept !